Match !

Nu ska jag snart åka till Mjölby. Och inte åker jag dit för att typ gå på fest eller så. Utan istället ska min fredagkväll spenderas i Lagmannahallen. Vi har alltså match..Hujedamig med matchstart 19.30 en fredag! Fast å andra sidan gör det inte så mycket, mest för att två utav mina bästa kompisar spelar i samma lag ! =) Jag är i alla fall pepp som fan! Idag ska jag visa min tränare vad jag går för! Nu jävlar! Dock är det ju fredag den 13 idag, vilket betyder otur! Men å andra sidan har Mjölby ha lika otur idag. Så, upp till bevis! Jag tänker inte åka hem med en förlust i alla fall, det är en sak som är säker! ;)


/ E.D


 


Kommentarer
Postat av: hx

Är du hemma eller kvar i Mjölby? Hoppas du har kommit hem och att ni vann ,annars är det surt, tänk en natt i Mjölby!!!!!! Svårt eller hur ?One nigth in Mjölby......... sov gott.

2009-02-13 @ 22:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0