Söndag.

Hemskt dålig uppdatering, jag vet. Men jag har faktiskt inte hunnit riktigt. Så, det blev bio med Carro i fredags. Eftersom biljetterna till I taket lyser stjärnorna gick vi istället på Australia. Den var faktiskt väldigt bra! Mysmongon var vi också, gick i joggingbyxor och myströja. Mysig kväll var det i alla fall ! :) Vad vore jag utan dig, Carro? :)

Igår åkte jag och fixade utklädnad till maskeraden snabbt. Puuh, min panik avtog på direkten..Sen träffade jag Natiz på stan, vi satt på café Gyllen ett tag medans vi väntade på dom andra gullungarna! När dom kommit gick vi till Fritidsresor och preminilärbokade resan igen. Så nu har vi yttligare lite tid på oss att prata och tänka igenom det. Åter igen, jag hoppas verkligen det blir av!
Framåtkvällen var det som sagt dags för Viccans 18-årsfest med tema maskerad. Jag var opepp och låg en halvtimme innan jag skulle åka fortfarande i sängen utan att ha gjort mig i ordning. Men jag samlade mina krafter och åkte hem till Glanz där det var förfest. Eller förfest och förfest. Det var mest jag, Malin, Glanz och Robin som fördrev tiden med plockepin och ett misslyckat försök till snurra flaskan ! ;) Sen kom Danni och då pyste vi bort till lokalen där det var fult med folk. Började med middag där det var dukat med långbord och god buffé. Det sjöng och skålades för Viccan och kvällen fortsatte sedan med dans . Pris för bästa utklädnad vann Glanz som var utklädd till hårdrockare. Han hade gått in för det stenhårt och var riktigt snygg i det ! ;) Andra utklädnader på festen var catwoman, ängel, rockbrud, smurf, transor, fotbollspelare, 80-tal, poliser, älg, cigarret, mexikanare, indian, tampong osv. Det roliga var att dem flesta hade verkligen gått in för det! Enligt mig var älgen bäst utklädd. Väldigt enkel men fan så kul ! :P Lika rädd blev vi varje gång det kom en kille med en mask som såg ut som en älg. Förövrigt var kvällen rolig! Tack för både förfesten och maskeraden ! :)

Bilder från festen igår kommer snart ! :)



Australia . =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0