Söndag.

Igår var jag ju som sagt på hockey. LHC var sämst och förlorade mot fiskarna ifrån Göteborg. Inget slutspel om dom spelar såhär inte. Niklas spelade inte bra alls heller. Besviken så in i...
Efter matchen åkte jag hem till Malin. Vi gick och köpte godis och hade en mysig kväll med pingismatcher, melodifestivalen, kortspel och mycket prat. Kan erkänna tre saker. För det första, Malin är faktiskt jävligt mycket bättre på pingis än mig. Hon vann varenda gång, och inte med lite poäng heller. Och för det andra, jag är en mes som är rädd för katter. Dom var kattvakter och katten var helt vild. Skräckscenario när Malin stängde dörren, släckte lyset och jag satt helt livrädd uppe på pingisbordet och hörde hur katten sprang runt mig och lekte med pingisbollen. Haha, måste varit en ganska komisk syn alltså. Jag vågade verkligen inte röra mig. Och för det tredje, Malin vann över mig på vändtian också. Så, kan sammanfatta kvällen med att Malin var bättre på det mesta än mig igår. Jag förlorade helt enkelt på allting. ;)

Idag har jag pluggat och städat. Klar med CV:et till engelskan och snart klar med idrottsinlämningen. Nu måste jag börja plugga matte innan jag beger mig ner till gymmet. Jag har träningsabstinens!!



Katten Felix var ganska söt ändå, likaså Malin.



Han låg och gäste lagom.

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: hx

Fiskarna det var roligt, får väl hoppas det blir Guldfiskar i så fall.Kära du tappa inte sugen nästa gång... the winner takes it all, sånt är livet.Här har det snöat hela natten och håller på ännu ska inte säga vad jag tycker om det,det blir för starkt. Som du vet det viktigaste är inte att vinna utan att deltaga???? Knäppt tycker klart man vill vinna. Kram från Fisken.

2009-02-22 @ 15:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0