Söndag.

Igår var jag på Disney On Ice med mina kusiner och farmor. Var väldigt negativ till det hela eftersom åldersgruppen riktar sig till typ femåringar? Men, det var väl kul sen i alla fall. Eller, det var sjukt långtråkigt det enda som var spännande var att se alla dräkter, det andra blev bara lite too mutch. Det var ju prinsesstema/  kärlekstema så det var dom klassiska Törnrosa, Snövit, Askungen, Aladdin osv. Aaemen, absolut inget jag skulle vilja betala för själv , men det var ju lite trevligt ändå. Hela grejen var utflippad, en popcorn och sockervadden kostade 90 spänn, gosedjur 140, ni fattar, herregud vilka priser ! :P
Efter åkte jag in till stan och träffade Ronja och Carro. Vi gick runt som lodisar innan vi åkte på fest med Alex. När vi kom dit var det ungefär 10 killar och vi men det var faktiskt jävligt roligt ändå! Riktigt snälla var dom ! :) Så, det var ungefär min kväll.

Idag är det matchstart 16.45 i ÅBY. Puuh, det är ungefär våra ärkerivaler. Men idag känner jag på mig, idag tar vi dom ! ;)
Ska ta tag i pluggandet lite nu.

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0