Tisdag.

Igår kväll hade jag prestationsångest. Prestationsångest över min idrottslektion jag hade idag. Det hade jag antagligen för att mitt betyg hängde ganska mycket på det här. Men det gick faktiskt bra. Kändes osäkert i början men jag fick MVG - på lektionen. Så helnöjd över det! Några i klassen fick lite funderingar när vi hörde om dagens lunch som var morotssoppa..Kan det bli äckligare? Så istället gick vi ner på stan och åt. Hum, hålla i pengarna kanske vore ett alternativ..Nu sitter jag här, sjukt trött. Borde sätta igång och göra engelskaläxan men det orkas inte just nu. Skulle tränat på Nautilus med Mallan idag men det blev inget med det eftersom Nautilus bevisligen har världens konstigaste betalningsätt? Hum, mitt humör sjönk direkt efter det. Jag som vill börja träna där nu nu nu!
Får hålla mig några timmar, då är det innebandyträning. Dock är jag inte lika pepp på det. Folk slutar hejvilt och stämningen i laget är piss. Ärligt, kan alla tanter i laget tagga ner lite? Fan, börja i schack eller något, munterjökar!

/ Emma .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0