Torsdag.

Hello! Min dag förgylldes imorse när jag läste att det var Risgrinsgröt i skolan. Jag har lite förkärlek till det. Så förbannat gott! Däremot fattar jag inte hetsen över saftsoppan? :P Inte ens gott, inte ens! Efter skolan gick jag på stan en stund med Packe, Chrille, Benji och Edde. Dom försökte komma fram till vilket hårwax som är bäst. Så därför stod dom och luktade och kollade på priserna i tusen år inne på H&M. Tillslut kom dom i alla fall fram till att H&M:s egna wax är bäst. Så nu vet ni, tips ifrån hårexperterna! Ska ner mot stan snart och möta upp Malin och Karro. Vi ska köra ABSpass på gymmet. Sen ska jag åka och träna innebandy. Aaaah, död!!

/ Emmsss.

Kommentarer
Postat av: hx

Risgrynsgröt med russin...... det var en låt som en gammal snubbe sjöng 1900-kallt.På tal om vax, här är några förslag 1,proffs gumx? pröva inte det blä. Nästa tips Dax short and neat,light hair dress.glöm det vilken skit alltså. Nu kör jag utan vax,jag menar snart ser man ut som en gammal vaxdocka då hjälper inget vax i världen. Kram igen.

2009-02-26 @ 19:37:33
Postat av: Anonym

2009-02-26 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0