Träning .

Nu har jag tränat. Fick en rundvisning av Karro sen var det bara att sätta igång. Känns bra nu, för jag är sjukt trött! Ska dit imorgon igen, frågan är innan eller efter skolan? Imorgon har vi nämligen resursdag och börjar klockan 12, man tackar! I vilket fall ska jag försöka gå in stenhårt för det här nu. Utnyttja dom månaderna och förhoppningsvis ger det lite resultat ! ;) Det måste det göra. Jag upptäckte att jag var skrämmande svag, verkligen skrämmande. Helt seriöst, jag har inga muskler, what so ever. Aaemen det fixar sig ! ;)

Förresten, jag avgudar min mormors kommentarer hon lämnar. Mormor är ju stammis här på bloggen och lämnar då och då kommentarer som får mig att skratta varje gång! Om det är undertäcknat "häxan i Stånga, " vet ni vem det är ! ;)



Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0