Trött...igen!

Jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen. ABS-passet var faktiskt riktigt jobbigt. 30 riktigt intensiva minuter där det verkligen kändes i magen. Jag tror jag kommer ha träningsvärk imorgon..Träningen var jobbig den med, försökte ladda upp innan med energibar, protetin, what so ever. Och ja, ni läste rätt. Protein. Jag ska testa ett tag för att se om det märks någon skillnad. Dock är det så äckligt så jag vill spy varje gång jag dricker det och dock tycker mina vänner jag borde hålla händerna borta ifrån det, snarast också. Dom blir nog nästan äcklade! ;) Men pusss på er ändå! :D Råkade dra på mig en rejäl sträckning på träningen med, typiskt. Jag kan inte ens böja mig ner eller springa. Fasen också. Vi får se om det orkas med träning imorgon! :)

Sen skulle jag bara vilja informera er om en sak. Jag fyller 18 om exakt en månad! Det är stoooort!
Men nu börjar orden blanda ihop sig av min trötthet.

Pussdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0