Fredag.

Nu har jag försökt komma på en bra början på det här inlägget ungefär sju gånger. Så, det går inte så bra som ni antagligen förstår. Skolan var luuuugn idag. Gillar fredagar, börjar tio och slutar oftast ganska hyggligt. Annars, var det första körsångslektionen idag. All the way down to Ljunkan också. Verkar faktiskt vara kul! Jag har inte direkt någon hejare på att sjunga, om vi säger så, men men. Som tur var har jag ju det med Malin! Annars hade jag nog aldrig gått ! ;)

Snart kommer Carro och Ronja hit. Vi ska fixa oss och laga mat för att sen åka på fest hos Chrille. Kan bli kul! Bara roligt folk som ska det, vad jag vet!

Till Mallan, krya på dig!! =)

Pusss!


Kommentarer
Postat av: hx

Tjenixen. Det fnns en kör i Stockholm som heter vi som inte kan sjunga , vore kanske något?Sedan uppträder dom i nån kyrka och det låter helt fantastiskt, allt enligt Kerstin.Så ge inte upp det finns en plats för alla vare sig man kan sjunga eller inte. Ha en trevlig kväll och hälsa dina goa kompisar från mig, tycker nästan att jag känner dom genom din blogg. Glöm inte att gå hem innan ni går och lägger er. Kram från Ada i förskingringen.

2009-02-27 @ 18:58:40
Postat av: mallan

taack (;

2009-03-01 @ 11:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0