Viiiiinst !

Alltså mormors kommentarer ! Jag dör så bra dom är! Ska nog tillägna ett inlägg om mormor snart ! ;)

Matchen då, VI VANN!! Fyfan i helvete vad skönt det var! Vi köttade Mjölby, knäckte dom totalt. Fjortisjävlarna trodde dom skulle vinna! Aaaeförlåt, men vi vann. Och vi spelade så sjukt bra! Hela laget var toppen, alla kämpade och slet som djur. Kändes helt obeskrivligt bra idag. Jag blev utnämnd till matchens mest överkörda. Verkligen totalt nersprungen säkert 10 gånger. Innebandy är farligt , jag säger då det. Måste biffa till mig på gymmet imorgon! ;)Och i bråk hamnade jag ju nästan också. Vilken jävel alltså, slog till mig två gånger i rad, bara för jag tryckte till henne i sargen och tog bollen ifrån henne. Herregud alltså !
Okej, herregud. Jag kan verkligen inte skriva nu, är alldeles för glad just nu!



Pussssssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0