Yoga och avancerad dans ?

Så, nu är testet på yoga avklarat. En gång, aldrig mer kan väl sammanfatta det passet. Tycker det blev alldeles för segt, långtråkigt och enformigt. Dessutom hade jag en tant bredvid mig som andades som det vore hennes sista andetag eller något i den stilen. Eller som hon satt ett äpple i halsen och höll på att kvävas. Högljudd var hon i alla fall. Men aae, yoga var oerhört tråkigt. Andas in, andas ut, stå som en krigare, peka mot solen, släpp ut bröstkorgen, blaablaabaa. Efter tio minuter hade jag slutat lyssna och fokuserade mer på att lyssna på tanten bredvid. Efter yogan körde vi liiite styrka, endast för att kunna spana på snyggingen. Som dock la mer märke åt min käre kamrat än åt mig. Typiskt, hon är ju redan upptagen ändå ! ;) Sen fick Malin med mig på avancerad dans. Okej seriöst, helt omöjligt. Efter två låtar gav jag upp och satte mig och kollade istället. Helvete vad svårt det var! :P Gick så sjukt fort och alla som var med verkade ha dansat det där flera gånger. Så ae, ingen lyckad träningskväll helt enkelt ! ;) Imorgon ska vi testa på Affrodans istället, kan bli väldigt kul!





Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0