Ändring på gång!

Imorgon börjar skolan. (Om ni nu inte visste det menar jag..) Den här terminen ska jag skärpa mig. Lätt att säga men å andra sidan är skolan ganska viktig. Tänker alltid, "ääsch, jag ordnar upp betygen i trean. Jag tar det lugnt nu" Men det kanske inte är så lätt att göra det. Så den här terminen ska jag ge allt! Jag ska plugga i tid, jag ska plugga ordentligen, jag ska koncentrera mig när jag pluggar, jag ska koncentrera mig på lektionerna, jag ska inte missa någon lektion, jag ska prata mer på engelskan. Ni fattar, det här året blir det ändring! Big time! Det funkar, bara jag verkligen vill och försöker.
Ska skärpa mig mest i matten. Matten ska gå. Jag hatar matte men fan, jag ska klara det! Okej, det här är väldigt ointressant va? Men nu har ni bevis på vad jag sagt. Att jag, Emma Daging ska höja mina betyg! Jag, Emma Daging ska bli en nörd !!




Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl! ;) , jag följer dina fotspår lr va man säger för måste faan me skärpa mig!

2009-01-06 @ 19:32:19
Postat av: danni

You go girl! ;) , följer dig i dina fotspår lr va man säger för måste faan me skärpa mig! :)

2009-01-06 @ 19:34:12
Postat av: Anonym

faannu blev de juh 2 ggr :o , :P

2009-01-06 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0