Chris Brown veckan.

Idag började min Chris Brown vecka. Chris Brown veckan går ut på att jag i stort sett endast får lyssna på Chris Brown låtar. Jag ska liksom ladda till max tills konserten! Så därför kommer jag lägga upp dagens låt här varje dag. Den låt jag lyssnat mest på det vill säga. Spännande, eller hur ? ;) Haha. Det inte inte förens nu jag börjar längta, på riktigt!!



Dagens låt :
Chris Brown - Erased.
Sjukt bra låt som jag är besatt i just nu!
Ett tips till Malin och Karro, lyssna på den!!

Kommentarer
Postat av: ddddddddddddd

åhhh den e myyyys!! men har lyssnat ihjäl den nu ett bra tag så inte kul :( ( tips sluta lyssna när du e som mest besatt av en låt :P) du måste lägga in hans nya i din ipod så att jag kan sno den och njuta av dom även i skolan (A) bara en vecka o 3 dar kvar!!!! :D

2009-01-13 @ 14:49:50
Postat av: Anonym

min kommentar syns juh inte :(

2009-01-13 @ 14:50:39
Postat av: da

bajs till att kommentera här det inte går :(

2009-01-13 @ 14:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0