Döda mig.

Idag är jag inte på humör. Inte överhuvudtaget. Imorgon börjar nya schemat för vårterminen. Det schemat suger, verkligen suger. Jag slutar senare i stort sett varje dag. Min korta dag på onsdagar har blivit jättelång. Eller, alla dagar har blivit längre. Tisdagar är sämst, fyra timmars lektioner i rad med Susanne. Min mentor som överhuvudtaget inte kan driva en lektion på ett bra sätt. Jag lär mig noll. Dessutom måste jag plugga som en idiot idag. Dock vet jag inte hur det ska gå till eftersom det jag måste plugga på måste göras med en annan tjej. En annan tjej i min IV grupp som överhuvudtaget inte vågar prata med mig eller som jag inte ens vad vad hon heter. Så, utan henne kan jag i stort sätt inte plugga. Det betyder att jag måste plugga som en idiot i veckan. För jag träffar henne imorgon, på IV:et. Och vi måste ha tennis på våran idrott lektion. Jag suger på tennis och kan verkligen ingenting om det. Inte hon heller tydligen. En annan sak som suger, jag måste städa idag. Det är det värsta som finns.
 
Så snälla, skjut mig idag och återuppliva mig om några veckor. Nej, idag är jag fan inte pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0