Fredag.

Hello people! En trött Emma som skriver. Den här dagen har känts verkligen jättelång? Fast egentligen var den inte så jobbig, men skitsamma. ;) Fick stressa som en gnu till idrotten. Hade blivit missförstånd med nya schemat så jag stod och väntade vid Berzan på att gympan skulle börja innan jag insåg att resten av min IV grupp var nere i Racketcenter vid Cloetta. Jomenvisst, var bara att sätta benen på ryggen och löpa dit. Så jag fick minsann min uppvärmning i alla fall. Helskotta vad stressigt det var! Yeee, men helg nu då. Har precis haft en trevlig middag med familjen. Ibland undrar jag om alla andra familjer är som oss? Känns som min familj är lite bänga i bollen faktiskt. Men, det är så det ska vara, skulle inte trivas i en annan familj i alla fall, det är en sak som är säker. Snart kommer Carro hit. Vi ska gå och köpa hårfärg och sen ska hon slinga mitt hår. Lite ljusare denna gång, najsssssss ! :D Det behövs, big time! Sen ska jag tvinga ungen att se Let's Dance. Herregud, måste ju se BlondinBella skämma ut sig. Hoppas hon åker ut första gången, det vore så klockrent! Hennes debut kommer bara leda till att hon får ännu mer läsare, blir ännu rikare och köper ännu mer pälsar och skriver om hur självupptagen hon är. Jag hatar henne, bokstavligen hatar henne! Ändå läser jag hennes blogg? Inte smart, ju mer jag går in på den, desto mer pengar får hon ju. Men det är som ett tvångsbeteende, att läsa om hur självupptagen och självgod en människa kan vara. Ganska imponerande att hon är så skrytig, och just för att hon är så skrytig blir hon rik. Nog om henne, jag ogillar henne stort i alla fall!!

Vi höörssss ! :)



En bild på Carro och Ronja. :)

/ Emmsssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0