Fredag.

Äntligen fredag!! Slutade tidigt idag och gick på stan med Carro då. Vi var inte på jakt efter någonting men jag kom hem med två tröjor. Jädra nice det där, när man känner att man gjort ett klipp! ;) Annars har min dag gått ut på att komma på en utstyrsel tills imorgon. Ganska många har blivit attackerade av min panik men naaaej, jag kommer fasen inte på någonting! Panik just nu verkligen...Bra att jag vet vad jag ska klä ut mig till. Fan också. Vart är fantasin? Ska in till grannarna imorgon i alla fall, om det är absolut nödfall!

Ikväll hade jag och Carro tänkt att gå på "I taket lyser stjärnorna." Dumma som vi är bokade vi inte i tid, det är ju premiär idag..Så nu förstördes den idén. Men, jag tror vi hittar något annat. Bio vore ju mys i alla fall ! :)

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0