Fredag.

Hallo! Jag har inte haft lust eller ork att skriva. Faktiskt sant. Det var bakisdag igår ja. Träffade mina bästa vid Ekholmen men efter ha stått i kön i ungefär 20 minuter utan att ha rört oss en meter gav vi helt enkelt upp. Istället åkte vi hem hit och försökte oss på Onlinepizza. Men vet ni vad, onlinepizza hade helt enkelt blivit överbelastat och öppnade imorgon igen. Så vi testade Duvkullen istället. Karro hade en annorlunda pizza, med räkor, skinka och kebabsås. Say whaaaat? Jävla lång väntetid så vi fick underhålla oss med Victoria Secrets så länge. Herregud, vad snygga vissa var! Jag tror jag talar för oss alla när jag säger att avundssjukan inte var nådig om deras utseende. Well, tillslut kom maten. Fick vi i oss mycket? Svar, nej. Inte ens hälften gick ner. Fyfasen, det tog stopp efter fem tuggor ungefär. :P Jamen, fyfan vad bra vi mådde och fyfan vad pigga vi var! Haha, ögonlocken stängdes en hel del och påsarna under ögonen var svåra att missa..

Bilderna sen nyår kommer snart!

/ emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0