Hockey.

Istället för att springa benen av mig på träningen satt jag förslappad i Cloetta Center med gratisfika och festis. Inte bra Emma, inte bra. Men, som sagt, det blev hockey ikväll istället. Niklas Persson langade biljetter till familjelougen. Allt lika bra med gratissaker, hörreni! Så jag, Malin och Karro skrek oss hesa medans vi pluggade. Osammanhängande? Yes, indeed. Kollen på matchen var stundvis inte den bästa. Men, vi har helt enkelt för mycket att prata om! Uppraggade av smålänningar blev vi ju också. ;) Platå om några timmar tillsammans med dom då, eller hur tjejer? ;) Höhö, komiskt värre.

Aaae, nu ska jag ta och sova. Pissigt trött faktiskt!

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0