Lördag.

Ursäkta dålig uppdatering men blogg.se har varit jävligt mycket ur funktion faktiskt. Så, fredag igår då. Jag frös inte ett dugg i min jacka och idrottslektionen gick bra. Lite svårt att hålla en lektion med en idrott man aldrig spelat men läraren vad väldigt nöjd i alla fall! Så det var ju positivt. Efter school gick jag på stan med Danni och Malin en stund. Inte allt förlänge eftersom min mage höll på att vända sig ut och in på grund av hunger. Men det var ju trevligt ändå! Kom hem en kortis sen skulle familjen på restaurang. Gott värre! Well, gick sen och mötte Carro, Ronja, Simme och Emma för att kolla på Derbymatch i sporthallen. Låter ju nördigt värre, men innebandy är ju en stor del av vårat liv så, för oss är det inget konstigt med att spendera en fredagkväll i Sporthallen. ;) Efter matchen fick vi sitta på MacDonalds i tusen timmar eftersom Simme , den lantisen inte har dom bästa bussföresättningarna. Men vad gjorde de? Alltid lika trevligt ändå!
Okej, kul att läsa om min kväll också? Naaaat!

Sitter och pluggar geografi nu. Det går inte bra, inte bra alls faktiskt. Helt jävla omöjligt att hitta fakta ju! I såna här stunder ogillar jag våran lilla tyska lärare till dvärg. Aaevars, nu blev han faktiskt lite snällare. Eller ganska mycket snällare. Jag har skickat panikmail om att jag inte hittar fakta om vissa områden så jag får lämna in de på måndag istället. Puuuh, lugnande att höra. Så, kanske kan jag göra något ikväll istället för att plugga i tusen år. ;) Aja, snart ska jag och Carro spela match med DU. Pepp? Svar JA!! Hoppas det går lika bra som förra matchen! Då var det riktigt jävla kul att spela!

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0