Lördag.

Hallo! Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering idag. Jag har jobbat sen "imorse." I sporthallen, på innebandy SM. Jag har sålt korv och kaffe, ungefär så. Mm, jag luktar fortfarande korv. Tur att Carro och Ronja jobbade i samma kiosk. Annars hade jag dött av uttråkan. Grymma innebandyspelare också. Jag vill med kunna spela så bra som dom gör. Och ändå är dom två år yngre. Lag ifrån Gotland, Södermanland, Skåne, Stockholm, Dalarna, blaaablaa. Vi hade en aning svårt att tyda skånskan. "En van, en coca, en kov." Ja alltså, vi hörde och fattade typ ingenting. Imorgon ska vi jobba igen. Ännu tidigare, jomen, det är ju peppt!




Ungefär såhär lät dom. Rajraj alltså, bra skit!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0