Måndag.

Okej, ny vecka, nya tag. Min dag har varit ganska piss, utan anledning. Bara varit sjukt negativ till allting! Jag tror det beror på mitt nya schema, verkligen sämst. Imorgon har vi Historia lektion i 2 timmar och 45 minuter och sen fem minuters rast och efter det Samhäll i en timme och en kvart. Jomantackar! Dessutom har våran SamSam lärare kommit på någon ny idé. Att vi ska jobba inom ett arbete i två veckor och efter det ha prov. Alltså kommer vi ha dubbla prov i Samhäll och Historia varannan vecka. Osmart idé , tycker jag. Hur fasen ska de gå ihop? Aja, vårt klagomål gick inte fram utan nu är det fastställt. Jag vill så hoppa av skolan just nu. Det positiva med den här dagen var Idrott B lektionen. Vi hade innebandy och det var första lektionen jag verkligen kände att jag kunde visa något jag var bra på. Och matten var bra med. Jag klarade två stora tal! Skratta inte för er själva nu, jag suger verkligen på matte! :P

Håller på att baka nu. Ett annorlunda alternativ av kladdkaka. Hoppas det blir bra! Önskar jag kunde vara lika duktig som Mallan2 på att baka. Hon verkar vara en baddare på de!!

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Mallan

haha . va gullig du är . jag ska baka till dig någon dag om du bjduer på din kladdkaka i muffinsformar :D

2009-01-13 @ 09:08:04
URL: http://m4llan.devote.se
Postat av: danni

jaha vare de du hade med dig idag! ;)

2009-01-13 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0