Måndag.

Hallow! Igår kväll åkte jag in till stan och fikade på Santinis med Mallan och Karro. Gratisfika for the wiiin ! ;) Jag har nog faktiskt aldrig fikat där. Det är ju inte direkt stans billigaste fika, om vi säger så. Men aja. Mysigkväll i alla fall! Vad vi gjorde efter ska vi inte diskutera. Karro kommer skämmas om jag skriver vad vi övade på..Hon är en mes i alla fall. Vågar inte åka ......... i Stockholm. Haaaaaaaa, jag hånar dig tusen gånger om, Karro ! :D

Åkte till Ikano med mammi och pappi idag. Och ut till Mantorps outlet. Min jacka har ju börjat pysa ut fjädrar på senare dagar. Kinaduck håller inte i längden alltså. Så mitt mål var en jacka. Som tyvärr inte hittades. Lite onödigt med ny jacka nu kanske men ändå, det är fasen 14 minus ute. Dessutom behöver jag ändå en nästa vinter. Yeee, vi får se hur det bli hörreni.

Om ett tag ska jag till stan och träffa Ronja och Carro. Ska vara med dom ett tag sen gå upp till Karro. Dom skulle tydligen få herrbesök? ;)

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0