Nyår..

Gott Nytt År peolple!! Riktigt trevlig kväll igår även fast kroppen idag inte mår allt för bra..Började med middag här hemma med min bror och hans kompisar. Vilket var trevligt! Sen tog jag bussen till stan för att möta Karro, Maria och Becca för att sedan åka ut till Tallboda på fest. Huset såg ut som största bombnedsslaget alltså. Stackars han som hade det kan jag ju säga..Kvällen fördrevs med dans och klädpoker. (Jag var bäst och behövde inte ta av någonting! :D) Vi missade bussen till stan så fick istället spendera vårat tolvslag i Tallboda. Lite opeppt där ett tag men det fixade sig tillslut. Det var champange, tutor och hela köret faktiskt. Och det gick tillochmed att ringa och önska gott nytt år, inte vanligt inte. Sen begav vi oss på fest hos Sebbes granne. Massa föredetta Folkungare och lagom chill. Karro dampade loss på mig och ringde Mallan som stöd? :P Haha, mina morsor ungefär. Omtänksamt i alla fall ! Senare gick jag och Sebbzor och mötte Kim som joinade Tanneforsfesten. Blev en aning segt efter ett tag så jag, Kim, Sebbe och Alex stod i kö till Kebabbaren i nästan en timme. Då var väl klockan ungefär halv fyra? Helt stört..Efter dom ätit deras "smakfulla" kebab gick vi till Karros trappuppgång och chillade lagom till ungefär fem på morgonen? Karro kläckte den smarta idén att jag och Kim kunde få erövra hennes soffa. Där sov vi i ungefär tre timmar innan smärtan i ryggen började kännas så vi åkte helt enkelt hem. Med bussen som gick 08.35, helt stört. Kändes lite fel att fortfarande gå med klänning, festsminkning och värsta håret så tidigt på morgonen. Folk som såg mig trodde nog jag haft "one night stand." För det var ungefär så det kändes.
Well, vaknade vid fyra idag men är fortfarande lika trött. Och har ont i huvudet och mår illa. Inte nådigt..

Snart ska jag träffa Karro, Malin och Maria för bakiskväll. Det börjas med pizza och sedan chips, eller hur det nu var.
Får se hur de går med den biten..

Bilder kommer senare ikväll!
/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hahahaha, vet du hur mkt jag skrattade när jag läste det här? :P

2009-01-01 @ 18:08:04
URL: http://karolinastyle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0