Onsdag.

Skolan idag ja. Fyfasen vilken känsla. Typ ångestattack innan första lektionen. Så sjukt trött på Folkunga..Redan? Den skolan är faktiskt inte så bra när man tänker efter. Tråkigt folk och stela lärare. Ingen skola jag skulle välja om jag fick göra om mitt val. Men, halva tiden har gått! Bara bita ihop och kämpa på! Som sagt, segt att vara tillbaka. Första lektionen pratade våran lärare i en minut, sen fick vi sätta gång och jobba direkt. Full förståelse, jaaadå! Men ska inte klaga för mycket, det var faktiskt kul att träffa vissa i klassen! Min klass är ju faktiskt väldigt bra så jag borde nog stå ut skoldagarna som är kvar ! ;)

Efter skolan gick jag på stan med mamma, även denna gång i jakt på en ny jacka. Testade bara lite storlekar, ska beställa jackan ifrån internet istället, mycket billigare! Lägger ut en bild senare, den är såååå fräsh ! Kommer aldrig sluta använda den ! :D Hittade också en kofta på JC. Dunderrea!!
Förresten, jag lägger ut "dagens outfit" senare. ;) Höhö, mobbad. Men, måste ju testa något nytt ! ;)

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0