Onsdag.

Låååång dag i skolan idag. Kom precis hem. Men det var för jag började skriva ett prov jag missat vid fyra. Kändes okej i alla fall! Annars, fin dag. På lunchen kom vi på att det är förbannat äckligt med fiskgratäng..Så vi sprang bort till Abisko och käkade pizza istället. Sjukt gott var det ju ! Så tack Elin, Bea och Maria ! ;) Annars hade vi nior på besök idag. Stackars dom som fick bevittna en svenskalektion.. Jag tror helt ärligt deras val om Folkunga ändrades efter den lektionen. Det skulle inte förvåna mig ett dugg i alla fall.
Ikväll har jag noll att plugga, helt sjuuuuuukt skönt! Ska läsa lite i världens bästa bok nu. ;) Sen ska jag kanske kolla match med Ronja. Vi får se!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0