Onsdag.

Hallo! Gick hem ifrån skolan idag. Jädra ont i huvudet alltså..Men ingen vila för de.. Tusen grejer i skolan just nu. Vet inte om jag kommer överleva den här veckan, eller nästa, eller de här året.
Tills den här veckan och nästa vecka har jag:

*Svenskaprov på Medeltiden. (Så sjukt ointressant.)
*Geografiinlämning av hemtentan. (Pisssssvårt).
*Italienskabok, läsa kapitel och skriva om de.
*Läxprov i matte imorgon.
*Matteläxa tills imorgon.
*Samhälls frågor som tar tusen år att göra.
*Historiafrågor som också tar tusen år att göra.
*Två oförberedda engelskaprov.
*Två skriftliga inlämningar av idrottslektion.
*Egen idrottslektion på fredag.


Ja, det var väl allting..Herregud, jag kommer dö. Så, varför sitter jag här för? Jag måste verkligen sätta igång..
Är sjukt sugen på att beställa mat ifrån onlinepizza. Fasen, vad värt det vore! Tröstäta!!

Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0