Ryktet säger att...

And now it's baaack!

  • Ryktet säger att Carro är lite småtänd på en 92:a. Yngre killar existerar inte i hennes värld. Frågan är om hennes dröm kommer utvecklas? Jag håller mig uppdaterad.
  • Ryktet säger att Karro har ett litet ragg på gång. Enligt henne själv nekar hon totalt till detta påstående men att hans namn nämns går inte att förneka. Frågan är hur läget egentligen ligger till? Är det gött eller?
  • Ryktet säger att Philip Gättje är en hejare på Sing star. Enligt en stark källa hade han svårt att släppa micken på nyår..Rösten lär ha varit kraftfull.
  • Ryktet säger att en man vid namn Joakim tydligen fick lite för mycket i sig på nyår. Också här är det ett rykte som kommer ifrån en stark källa. Hur han mådde dagen efter är ännu oklart.
  • Ryktet säger att en dansk "pige" verkar ha full koll på det här med modet. Gladiator sandalerna verkar ha varit en hit enligt två ögon...
  • Ryktet säger att Chrilles träningsvärk efter innebandyn lär ha varit outhärdlig. Det tog tydligen på krafterna att springa efter en boll med en pinne i handen..Hum, hur bra är Nautilus gym egentligen?
  • Ryket säger att det verkar vara kyligt på killfronten för Sofia? Dock vet både jag och hon själv att hennes hjärta endast klappar för the one and only O....
  • Ryktet säger att det lär vara en liten "bitchtvist" mellan Karro och Kim. Vilken sida jag står på väljer jag att hålla för mig själv. Konsekvenserna kan bli totala om jag uttalar mig..
  • Ryktet säger att Malin råkade fälla en äldre match på innebandyn. Ännu vet vi inte hur pass allvarliga skadorna var..Den skyldige till incidenten väljer att inte kommentera händelsen.

Stay update! / E.


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHA, jag älskar ryktet säger! :D nämen du, nu ska vi inte hålla på sådär, och nästan skriva vem jag menar. Och the one and only? Naeva. Tänker man efter så kommer jag nog aldrig att kunna hålla mig till en kille :P

2009-01-02 @ 23:51:08
URL: http://sulvan.blogg.se/
Postat av: Malin

2009-01-03 @ 20:29:19
URL: http://m4l
Postat av: Malin

haha, philip alltså :P

2009-01-03 @ 20:29:53
URL: http://m4llan.devote.se
Postat av: danni

haha så bra!

2009-01-04 @ 19:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0