Söndag.

Sådär, nu är jag tillbaka. Och tillbaka med en liten mer peppad inställning. Ber om ursäkt för tidigare men all lust sögs ur mig. :P
Så, igår var det ju som sagt middag hos Mallans house. Bjöds på god mat minsann. ;) Jag och Malin tog oss ett tag till att prata om ja, vissa saker. Skönt att du lyssnar och skönt att vi kan prata om det mesta! Karro kom förbi en stund också , stannade inte länge men det var trevligt så länge det varade. Vi gjorde godistest där det var upp till bevis för att se hur bra dom kände mig genom favorit godiset. Bevisligen inte allt för bra, tog fram mina hatgodisar. ;) Jag och Malin slockande senare i soffan framför Scream 2. Dock hölls ögonen inte öppna allt för länge, somnade båda två.:P

Intressant att läsa om min kväll också? ;) Jag återkommer helt enkelt imorgon med lite roligare inlägg ! :)


(Där ser ni min hårfärg, i alla fall lite utav den.)



Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0