Söndag.

Igår var det match med DU laget mot Boxholm. Vi kammade hem en vinst faktiskt. Riktigt skönt! Och ett mål blev det med. Det var fan på tiden! Inte snyggt mål överhuvudtaget, ren tur eftersom Carros skott gick på mig. Men vad fasen, mål som mål. Körde i Carros kedja den här matchen också. Vi brukar ju aldrig köra tillsammans men vi kör faktiskt strålande ihop! Vet exakt vart vi har varandra, utan att behöva skrika vart vi är. Jag tror det är för att vi umgås på fritiden. Det märks faktiskt på vissa som umgås massor, att dom spelar bra tillsammans. Man känner den andras aura! ;) Höhö. Efter matchen var jag helt död så jag valde att stanna hemma. Pluggade faktiskt samhäll i nästan tre timmar. Puuuh, en lördagkväll! :S Men nu är jag klar med frågorna och behöver inte tänka på det idag! Så idag är det full koncentration på geografi tentan. Den ska bli klar, snarast!!




Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0