Söndag.

Hum, Kenza kommenterade två inlägg under? :O Frågan om det var hon eller någon som bara skojade..Jag hade i alla fall kommenterat ett av hennes inlägg om att vi sett henne och tagit smygkort. Svaret tillbaka kom jag och Karro fram till var en aning drygt. Om det nu var hon eller inte, får helt enkelt avgöra saken! :) Vaknade ganska nyss...Sovit i 12 timmar. Höhö, så nu är jag utvilad. Ska snart till farmor och farfar en stund. Hum...strange. Om varför det känns så tänker jag inte skriva här. Mina närmaste vänner vet om det och det räcker med det. Alla förtjänar väl en andra chans i alla fall!
Skulle hellre vara påväg till Köpenhamn just nu..Chris spelar där ikväll. Helvete, vad jag vill dit!! Dom som just nu står och köar kommer i alla fall få en sjuk kväll. Aviiis! Jag kanske ska hoppa av skolan och bli en grouppie till Chris Brown. Låter faktiskt obeskrivligt mycket roligare. Malin och Karro, är ni på?! ;)

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Karolina

JAG ÄR! :D

2009-01-25 @ 14:45:20
URL: http://karolinastyle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0