Tisdag.

Egentligen har jag lust att bara klaga mig igenom hela det här inlägget..Men, eftersom jag klagat dom senaste tio inläggen ska jag lägga mig trötta och tråkiga humör åt sidan den här gången. Så, here goes! Jag har egentligen inget händelserikt att säga om den här dagen. Flytit på precis som alla andra dagar, faktiskt. VG på en inlämning också, det kändes skönt! Annars slutade min dag i skolan toppen. Den spenderades med min Malin och kladdkaka i muffinsformar. Confusing, huu? Så, det var i stort sett allting jag hade att säga för stunden. Och, jag klarade ett helt inlägg utan negativa saker om skolan! Way to go, Emma!!

Och till Mallan2, jag ser fram emot att du ska baka till mig! :D Dom där marsipangrejerna i muffinsformarna skulle utan tvekan gå hem hos mig. ;)

Ikväll är det träning. Och Simme har kommit hem ifrån USA nu. Så nu är hela gänget samlat igen. Looking forward to it!!

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0