Tisdag.

Kort och skön dag idag..Vi hade hälsodag och slutade redan vid 11. Sex och samlevnads lektion och HLR lektion. Hum, segt? Lite tråkigt var de. Kändes en aning onödigt att ens gå dit, men aja. :) Ska sätta igång och plugga snart..Annars förgylldes min dag lite extra nyss, jag har fått sommarjobb!! På samma ställe som i somras, alltså på en golfrestaurang på Gotland. Dom nämnde ju i somras att dom ville att jag skulle jobba i sommar också..Men nu svara dom att vi ska höras runt skolan slutar. Så då hinner jag i alla fall tjäna ihop lite pengar till Greklandresan..Som jag annars längtar galet till!!

Har match mot Finspång ikväll..Frågan är om jag orkar spela, eftersom jag inte känner mig helt frisk än. Vi får se, känns i alla fall som tusen år sedan jag tränade!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0