Tisdag.

Ännu en mysig kväll igår. Måste ju utnyttja dagarna till fullo nu! Hänkade med Carro och Ronja till Steves , för dom skulle äta. Denna gång avstod jag ifrån Steves kycklingspett. (Once in a life time.) Lika mysigt som alltid med dom. Satt och diskuterade i stort sett allt. Är nog ingenting jag inte skulle våga säga till dom. Och som vanligt var turkarna som raggar där. Brukar alltid sitta ett gäng killar och skicka över filmer, bilder och anteckningar på Bluetooth till oss. Antagligen inte bara till oss utan även till andra tjejer. Sjukt äckliga är dom! Dom verkar seriöst tro att vi tycker några halvmulliga invandrare med krullhår, skägg och alldeles för tajta tröjor är attraktiva för oss? Svar nej! Efter ha fikat gick jag upp till allas våran snobb Karro. Undrar om någon överhuvudtaget bor mer centralt än vad Karro gör? Tror faktiskt det är väldigt svårt att göra det. Ska väl inte säga vart hon bor, då kanske det blir liv i luckan ! ;) Hos Karro var i alla fall också Natalie, Sebbe och Adam. Vi frossade godis och pratade ett tag innan vi bestämde oss för en glass buffé. Glass med silverkulor och chokladsås, mmhm, så gott! Kvällen tickade på snabbt medans vi såg på en film. Jag och Natalie var helt enkelt för trötta efter ett tag så vi pyste hemåt. Men helnice kväll! Det var ju sista kvällen på det här lovet. Lagom surt!!

Idag ska jag faktiskt.....göra ingenting alls! Bara ligga och kolla på tv. Kanske ta tag lite i matteboken också. Säger inte nej till sällskap men så länge nöjer jag mig med situationen. Vila upp sig inför imorgon kan väl vara ett smart drag..Kommer aldrig orka. TACK för att vi börjar tio över åtta med vanliga lektioner!! Herregud, vad vissa lärare kan vara okänsliga! :P Ikväll är det i alla fall träning. Ska bli skööönt att röra på sig!

/ Emmsss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0