Torsdag.

Sjukt skön dag idag! Började toppen med bussällskap av Carro! Förvånande när förortsungen åkte samma buss. ;) Hade bara två lektioner och slutade 11.20. Jomenvisst , det var jobbigt också ! ;) Stannade kvar ett tag i skolan och höll lite folk sällskap. :) Mina classpalls är bra dom! Ye, efter skolan åkte jag och hämtade min nya jacka. För fin! Jag kommer nog aldrig frysa i den faktiskt. Kan visa er bilder på den senare! :) Nu hoppas jag de blir typ massa minusgrader och snö så det blir upp till bevis om den håller värmen. Höhö, första gången jag önskar snö tror jag. Håller på att plugga lite svenska nu..Det går trögt! Svenska B är inte min grej, har jag insett. Jag lämnar min klagosång åt sidan idag igen, bäst om ni slipper den tror jag. ;)

Ska väl fortsätta plugga nu. Och försöka komma igång med geografiuppsatsen. Jag sitter verkligen fast, totalt. Aldrig känt sån här oro över en uppsats. Men de går skit, allting. Jag hittar noll fakta och vet inte hur jag ska komma loss. Illa är det. Men det är ett senare problem. Träning ikväll också! Det är ju alltid lite skönt ! :)




(Jag snusar inte, de är tuggummit) :P

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0