Torsdag.

Haha, angående ett tidigare inlägg. Min mormor läser som sagt min blogg, och nu har hon lärt sig kommentera också! Jag blir faktiskt imponerad! =)

Slutade kvart över ett idag, skönt! Dagen har bland annat gått åt till diskussioner med Packe angående det här med valpar. Man kan ju inte säga att en hund är gravid, eller hur? Enligt Packe var i alla fall hans kompis hund 'gravid som fan'. Packe åter igen, man kan inte säga så !! :P Dräktig heter det ju! Efter skolan gick jag ner en kortis på stan med Mallan. Saknat den tönten, på något vis. Utan förklaring kändes de som vi inte träffats på en evighet, förens idag. Fast egentligen träffatdes vi i all hast igår. Skumt  det där, en sån känsla.. Jag gick på stan i jakt på maskeradutstyrsel. Utan framgång dessvärre..Jag ska på 18-årsfest på lördag, där man ska vara utklädd men jag kommer fan inte på vad jag ska vara! Pappa har i alla fall lovat att vi ska ner till Tornby på lördag. Jag får försöka hitta något då, i sista sekund blir det ju såklart..





Något sånt här vore ju något.
Kolla andra bilden liksom, tacoskal! Haha.

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0