Afterskifesten.

Det var ju Martin och Henkes 18-års fest på Plaza igår. Med tema Afterski. Tror vi alla tyckte temat var en aning luddigt för alla såg verkligen helt olika ut när vi väl kom till festen. Men, Danni kom hit på eftermiddagen. Vi tog det allmänt lugnt, pratade och lyssnade på musik. Lite senare kom Malin J och Viccan hit. Då beställde vi pizza. Satt riktigt fint hörreni! ;) Sen rullade Mallan in, helt oväntat! Jävla cykelrace alltså! ;) Men glädjande var det! Och tillslut landade dom sista, Elin, Cissi och Kristin. Var här ett tag innan vi pallrade oss till bussen. Alla iförda, pannband, skidglasögon, halsdukar, underställ, you name it! Kvällen på Plaza var kul...och galen. Sjukt mycket folk, jävligt varmt och många 92:or..No afance men, herregud vad fjortis många 92:or är! Nu ska jag inte dra alla över en kam men seriöst..Chilla lite , tack. :P Så, förutom bombsläppet av den yngreklassen var kvällen riktigt lyckad! ;) Incidenter som årets halkning på isen av Malin J. Jag höll på att dö, haha. Herregud, kunde gått illa. Och Carro gjorde kvällens händelse. Kan dessvärre inte skriva den här med risk för konsekvenser men jävligt klockrent var det i alla fall! Och förövrigt bevisade jag för mig själv att jag faktiskt kan dansa nykter. Haha, inte en droppe men ändå flera timmar på dansgolvet. Framsteg Emma, framsteg! ;)
Så, tack alla för kvällen, riktigt roligt!

Annars har jag och mina tjejer varit nere på Resia idag. Kollade resa och tror vi hittat det perfekt stället. Nu har vi i alla fall preminilärt bokat . Hoppas verkligen det blir av nu!


 



Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0