Chris Brown konserten ! <3

Jag har suddat ut det jag påbörjat skriva flera gånger nu. Jag vet inte hur jag ska formulera orden för att beskriva konserten igår. Jag har helt ärligt inte riktigt förmågan till det just nu. Vet inte vart jag ska börja..Allting var fantasiskt. Allting var som en dröm. Och allting tog slut på en sekund. Vi hade väntat så länge på något som var över på ett ögonblick. Jag menar verkligen vad jag säger nu, igår var den absolut bästa dagen i hela mitt liv. Från att det började tills att det slutade var verkligen timmar och minuter i total lycka.

Förbandet var Crossfire som bara spelade tre låtar sen körde en DJ, som hette Baby Drew. Hela Hovet lyftes upp med hans låtar. Bara låtar som alla kände igen och jag tror inte det var en enda person inne i hela Hovet som satt ner. Det var en mäktig känsla egentligen. Hela golvet skakade och rörde sig. Sen började klockan på en skärm ticka. Kändes som världens längsta minuter. Men sen kom han. Och vilken jävla entré! Han hissades ner ifrån taket och började dansa och sjunga direkt till Wall to Wall. Jag skrek, Malin skrek, Karro skrek, alla tjejer skrek, alla killar skrek. Alla 8000 där inne skrek tills rösten svek totalt! Hela konserten var sjuk, verkligen sjuk. Han pratade mycket, dansade extremt mycket! Vilket däremot inte var ett dugg negativt eftersom han dansade hela galet. Jag har aldrig sett en grymmare dansare!! Han gick ut några gånger och bytte kläder och under en av dom pauserna spelades en video på en storskärm. Man fick se när han gick in i massa olika rum och pratade och helt plötsligt sa han "turn around, turn around now!" Sen mittframför där vi satt ser vi en platta som börjar lyfta ifrån marken och på den står Chris och två dansare. Plattan hängde i några rep uppe i luften medans Chris dansade och sjöng där uppe. Och under 'Take you down' slet Chris av sig sitt linne! GRRRRRRRR!! Vi dog verkligen då. Jag kunde knappt få fram någon luft ett tag. Det enda negativa med konserten var att den var lite för kort, bara en timme och 45 minuter och att han missade många av dom allra bästa låtarna. Men egentligen spelar det ingen roll eftersom With You och Forever vägde upp dom han missade. Dom låtarna gjorde han utan tvekan allra bäst. När With You kom trodde jag fötterna skulle svika mig. Blev helt seriöst knäsvag och skakis som fan. Och för att inte tala om Forever. Det är min, Malins och Karros favorit. Vi skrek och sjöng som dårar och jag tror vi alla tänkte samma sak. 'Låt det aldrig ta slut'. Åtminstonde jag tänkte den tanken under i stort sett hela konserten.

Kvällen fick pluspoäng genom att Kenza stod ungefär 40 meter framför oss. Hon var faktiskt lika snygg i verkligheten som hon är på korten. Men det hade ju faktiskt inte spelat någon roll, vi hade ju våran egna lilla Kenza med oss. För om ni inte tänkt på det, Malin är jävligt lik henne. Och det verkade flera tycka eftersom Mallan fick några "shiit, det är ju Kenza blickar". Haha, ni fattar vinkel. Efter konserten lyckades vi ju också haffa Danny ifrån EMD för ett kort. Haha, yeeeeeey! :D

Nu börjar jag verkligen få slut på ord. Men våran kväll kan bara beskrivas som OFÖRGLÖMLIG!! Det här kommer absolut vara ett minne för livet. After all, jag har faktiskt fått se min största idol i verkligheten. Kan ju säga att jag gick miste om en sak..Fick erbjudande torsdagkväll om att få ett backstagepass till Chris Brown. Men jag valde helt enkelt att tacka nej eftersom jag ville uppleva kvällen med mina finaste vänner istället. Och, det är jag glad över. Tacktacktack för kvällen! Vi hade otroligt roligt och jag hade inte velat vara med några andra än er två igår. Det är ju liksom vi tre...och Chris Brown! ;) Så, ni är bäst.<3




På plattan !



Mjaaaao.<3





Där har ni henne, Kenza ! ;)



Vi ser helt mongo ut, men han var stressad ! :P

Pussssss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

och vet du en sjuk sak? det jag blev mest avundsjuk över är den där sista bilden. han är förjävla snygg faktiskt den där danny! :P

2009-01-24 @ 22:20:04
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/
Postat av: Kenza

Det är jättegulligt att ni tyckte det var kul att se mig där, men att smygfota mig känns lite väl.....tråkigt. Ni kunde ha frågat om en bild istället som alla andra.



Hoppas ni hade en rolig kväll iallafall, kramar! =)

2009-01-24 @ 22:56:58
URL: http://KENZAS.se
Postat av: evelina

men shit ringde några dig och frågade om du ville ha ett backstagepass bara sådär :O shit shit shit, jag skulle tagit det även fast jag ville varit med mina kompisar att träffa chrisbrown för bara en liten stund skulle vara som en dröm gick i uppfyllelse :O <333

2009-01-25 @ 12:26:32
URL: http://wundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0