Lördag.

Såja, nu är jag tillbaka. Kände inte att jag orkade skriva igår, var social med Carro istället. Hon färgade som sagt håret på mig. Herregud, vi var livrädda ett tag. När färgen satt i var hela håret kokhett och det såg typ gult ut. Carro höll på att svimma när jag sköljde ut de, men det var riktigt bra! Väldigt ljust men fint! Så nu är jag blondie, på riktigt people, på riktigt! Hoppas jag inte blir trög nu bara för de. ;) Dum blondin. Well, kanske lägger ut bild på hur det blev någon gång ! :)

Idag har jag spelat match. Eftersom vårat lag inte har någon match i helgen kände jag, Carro och Mia för att spela med det yngre laget. Åkte ändå till Överrum? Jävla håla förövrigt. Skulle skjuta mig själv om jag skulle bo där. In the middle of nowhere. I alla fall, vi förlorade tyvärr..Men fasen, vad kul det var! Efter en sån här match inser jag hur mycket innebandyn betyder för mig. Jag trivs verkligen! Tycker det är så sjukt kul! Och det yngre laget är tusen gånge roligare än vårat lag. Där är alla så stela, gamla och tråkiga. Har lite funderingar på att kolla om de går att flyttas ner till det yngre. Känns som jag hör hemma där mer och får mer speltid. Dessutom är tjejerna härliga hela bunten! Yeee, vi får se. Det brukar ju snarare vara förfrågan om att bli uppflyttad, menmen.:P Förövrigt kändes det riktigt bra på matchen. Jag och Carro, som var spelade forwards tillsammans skapade riktigt många målchanser. Var sååå nära på att bli mål, men dessvärre hade vi inte turen med oss! Yeye, bara att kämpa vidare! :)

Ska nog ta och sova en stund nu..Min familj ska på middag hos Malins familj ikväll nämligen. Och jag menar, det tar på krafterna att umgås med Mallan en hel kväll. Så borde vara uppvilad . ;) Haha, skoja med dig plutten!




/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0