26 Mars, min födelsedag!!

Numera är jag 18. 18 jävla år, sug på den ni! Och just nu kan jag inte förklara känslan jag har inom mig. Det är så sjukt och jag vill bara skrika till hela världen. Skrika till hela världen vilken jävla tur jag har som har så otroligt fin familj och otroligt fina vänner! Jag aae, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag är lyckligt lottad. Som är omringad av människor som verkligen tycker om mig för den jag är. Lustig känsla det där. När man plötsligt inser hur jävla tur man har. Turen att bli älskad, kan vi ju faktiskt säga. Jag började nyss gråta för jag blev så rörd. Eftersom mina fina vänner gjorde allting för mig idag. <3

Men för att sumera min dag. Den har bestått av massvis gratulationer, sång, kramar och skratt. Min dag började med att Danni hade satt upp grymt snygga bilder över skolan på mig. För att vara exakt, 18 bilder! ;) Över hela skolan, så en heldel verkade veta att jag fyllde år i alla fall! Började redan vid middagen då Carro och Ronja plötsligt öppnade dörren och började sjunga. Carro hade gjort världens kladdkaka och så hade dom köpt massa presenter. Vad för presenter det var kan vi ta en annan gång.. Senare ringde det på dörren igen. Fattade ingenting när Danni stod där med en handduk och bad mig komma ut. Redan då kände jag en känsla inom mig. Känslan av vad Mallan alltid velat göra. ;) Och rätt hade jag ju också eftersom jag en halvsekund senare sprang som en dåre ifrån Malin som hade en tårta i högsta hugg. Det är nämligen så att jag och Malin alltid pratat om hur det vore att kasta en tårta i ansiktet på någon. Det ser ju liksom så härligt ut. Och det skulle enligt Malin för exakt ett år sedan komma när jag minst anade det! Och det gjorde det minsann. Poff, så hade jag en halv gräddtårta i hela håret och ansiktet Mumsigt! Och jag som duschat på morgonen! ;) Var bara att gå in och duscha igen innan jag fick en ny och ordentlig tårta. Och den här gången inte i ansiktet! Men du Malin, det blir payback time..När du minst anar det, för dig också. Sen kom i alla fall Karro, Natalie och Maria också. Vi åt Malins mumsiga tårta och öppnade paket. Mitt panikinlägg för någon vecka sen satte sina spår på mina tjejer! Fick vin, armband och ett jättefint linne. Tills imorgon då alltså, när det blir krogen! =)

Skulle bara vilja tacka alla något helt obeskrivligt mycket för allting ni gjort för mig idag! Kan säga att den här födelsedagen har utan tvekan varit den bästa någonsin! Kanske mest för att det idag gick upp för mig så tydligt vilka helt jävla fantastiskt omtänksamma vänner jag har! Jag kommer hålla hårt i er, det ska ni veta! Så tacktacktacktack, tusen gånger om, för att ni gjorde min dag! Bilder på hela dagen kommer imorgon! =)



Snyggisbilden som Danni satte över skolan ! ;)

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0