Bilder sen igår.

Tänkte visa lite snygga bilder sen gårdagen!
Kläderna och det jag fick kommer ikväll.
Då ska jag ta en snygg partyoutfitbild till tjejerna! ;)



Min mormor hade stickat en clown som jag ska kolla på om jag känner mig nere!


Eftersom min bror är ute till sjöss hade han skickat ett telegram.
Dock hade dom skrivit fel på det , :P


Ronja och Carro kom hit och bjöd på kladdkaka och gav presenter!


Efter tårtkastningen. Myyyysigt!


Kan inte låta bli att asgarva åt det såhär i efterhand. :P


Natiz och Karro. =)


Maria.


Mallan , som bakade tårtan.


Och tillsist, den sjukt smarriga tårtan! ;) Med fiiiiskar på!

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: hx

Ja kära du nu går du mot 19, vilken bror som inte ens vet vad du fyller!Men sånt är livet tror inte ens att min bror vet när jag fyller men det har säkert med åldern att göra. Vilka härliiga vänner du har, skulle gärna bli görad (görad är ett göteborgsuttryck) för det du blev utsatt för tänk att få en hel tårta för sig själv smarrigt tycker jag.Nu får ni alla ha en trevlig kväll var försiktig med drinkarna dom är goda men tar lite på reaktion och förstånd.Hälsa di. na härliga vänner från en gammal mormor som faktiskt kommer ihåg när hon fyllde arton då hade morfar och jag kilat stadigt i tre år. Ja det var då min vän en gång för längesen.I kväll ska jag till Gunnilla tillsammans med en del damer skönt då slapp man laga mat ikväll .Hoppas vi får se Lets dance?????? Ha en underbar kväll Bamse kramar från mormor route 66 ett tag till.

2009-03-27 @ 16:11:35
Postat av: Anonym

Grattis Emma vilken tjej och vilket party med kompisar. Din clown är ju super fin, vilken mormor du har. Christer o jag hoppas du får en superkväll. Kram från staden Kerstin o Christer!!!

2009-03-27 @ 18:38:29
Postat av: danni

jag bakade ju med tårtan :(

2009-03-27 @ 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0