Dagen innan...

Min kväll såhär innan "den stora dagen" var bra! Nu försöker jag tagga maximalt. Om 35 minuter smäller det. Om 35 minuter kan jag åka in till krogen om jag vill och kötta stenhårt på dansgolvet. Inget jag känner för alls just nu, men på fredag så! 18 år, ganska sjukt. Myndig och rent tekniskt sett vuxen. Dock tycker inte mina kära vänner att åldern stämmer för att vara mig ! ;) Men pusss på.

Nu ska jag sova, njuta av dom sista minutrarna som ung. Det kommer bli en sömnlös natt, spänningen känns olidlig. ;)




PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Happy birthday to you,välkommen till vuxenvärlden.Jag önskar dig en riktigt härlig födelsedag hör av mig senare 18 hurrarrop från mormor.

2009-03-26 @ 08:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0