Fredag.

Det är väl nu jag ska be om ursäkt för att jag inte skrev något igår så, ledsen för det! Gick till bibblan efter skolan och pluggade innan jag gick till gymmet och körde. ABS pass med Karro och lite stryka på det. Så skönt att det känns som träningen börjar ge resultat, viktmässigt med maskinerna alltså. (Peppar peppar, ta i trä.) Igår har det varit en ovanligt slapp dag. Bara två lektioner innan vi gick ner till Konsert och Kongress där det var UFmässa. Mitt och Elins mål var nog mest att äta så mycket godis från montrarna på en timme, vilket vi lyckades toppen med! Men fanns en del riktigt bra företag med hum..riktigt gott godis! Step UF som bland annat består av Malin och Sofia var ju där och sålde så köpte en sommarsula som stöttning! ;) Enligt Malin behövs det..Efter incidenten nere i Spanien då alltså, när Malin höll på att tuppa av när jag tog av mina ballerinaskor på kvällen. Deras företag är i alla fall två olika skosulor som tar bort illakuktande lukt. (Kan man säga så?) Så, nu är det upp till bevis tjejer, om det hjälper! ;) Ni såg i alla fall väldigt proffsiga och snygga ut! ;) Och grattis till priset! :) Höhö, vilket reklaminlägg ni fick nu. :)



Här har ni dom! (Förlåt, jag var tvungen.) ;)



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofia

wiihu, det är bra emma, reklam för oss :D

2009-03-13 @ 21:35:52
URL: http://sulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0