Fredag.

Gah, bråttom bråttom! Råkade självklart slumra till lite nyss. Inte alls planerat och nu är jag stressad. Min dag har varit fin, toppen på grädden med körsång som avrundning inför helgen! Tycker det är riktigt roligt och sjukt fint låter det också, med alla stämmor. Nu ska jag cykla och möta upp Greklandtjejerna, Malin, Karro, Natiz och Maria. Vi ska gå och köpa pizza och godis för att sen åka hem till Malin. Känner för att ta upp revanschen mot Malin angående den senaste pingismatchen..

Pusss!

Kommentarer
Postat av: hx

Träna, kompisar God mat vad mer kan begära? Här är lika trist som vanligt, kan du inte komma hit skit i plugget ta en sabbats-månad ?ån Längar efter dig så jag kan döööööö men egentligen vill jag inte dö. Puss puss från din vän mormor.

2009-03-06 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0