Gossip Girl.

Så, nu har alla typiska söndagsbesvär blivit gjorda. Städningen och lite plugg. Ska ta tag i det lite mer seriöst nu..Ska ju få göra matteprovet på tisdag! Så, det gäller att sätta det där nu. Sen har jag övningskört med "den duktiga instruktören" också. (Krav från pappa att det skulle stå så, ja.) Och idag gjorde jag framsteg, körde i trafiken, woohoo! Till och med i en rondell. Vad tror ni händer när jag ska köra in i rondellen, jo, polisen kör förbi. Som tur var stannade dom mig ju inte eller något! Men jag blev ju fasen skakis! Har nyss sett Gossip Girl, som vanligt på söndagar. Herregud, det är så extremt bra! Och deras liv, ååh, vilka drömliv dom har alltså! Dessutom är det ju så snygga killar i också. Mmhm, ögongodis..



Pussss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

mhm, ögongodis! roawr! :)

2009-03-08 @ 21:15:41
URL: http://sulvan.blogg.se/
Postat av: Malin

utropsteckenutropstecken!!!! höhö

2009-03-09 @ 06:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0