Klant.

Igår gjorde jag en otroligt klantig sak. Jag, Malin, Sofia och Malin var påväg till ICA för att köpa fika till Skolan är vår. Det började ju snöa igår så det var slaskigt. Tänkte gena över gräset, där det sluttar maximalt lite. Vad tror ni jag gör? Joo, självklart halkar jag och ramlade på gräset. Och vad var under gräset? Självklart lera. Så det såg ut som jag hade bajsat på mig, bokstavligt talat. Var lerig på byxorna, jackan och skorna. Blev så sjukt arg. Men nu i efterhand var det ändå ganska komiskt. Haha ja, fan vad komiskt det var. Emma i ett nötskal, hej!

Kommentarer
Postat av: Sofia

det var sjukt roligt. Fast roligast var det att se hur mycket mallan och mallan skrattade :P

2009-03-11 @ 18:29:09
URL: http://sulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0