Lördag.

Oj, vad tidigt jag vaknade för att vara mig..Hade en mysig kväll hos Alex igår. Carro, Ronja och Jonas var också där. Jonas är utbytesstudent från Tyskland, han har bara bott här i 5 månader så han blev ganska retad för hans ordval i vissa meningar. Men annars blev jag imponerad, vilken flyt han har i svenskan efter såhär kort tid! :P Vi tjejer tvingade Alex och Jonas se Sex and the city. Jag tror dom var uttråkade efter ungefär tio minuter. Höhö, kanske ingen killfilm. Dock fick dom revansch när dom satte på Rambo. Den filmen gick endast ut på att skjuta folk, ungefär så.

Nu ska jag ner och försöka hjälpa mamma och pappa skruva ihop min nya byrå. Wii! Behövs en större! Efter det ska jag städa och plugga en stund innan jag åker ner till gymmet för lite träning. :)

Gamla bilder på Alex, Ronja och Carro.



Kommentarer
Postat av: hx

Tänk dig att ha en man i byrån o.s.v.Ser på hochey.man behöver ju inte bekymra sig för Fiskarna ännu det känns tryggt,går visst inget för Linköping!!!!! Ha en trevlig kväll. Kram från Ada.

2009-03-14 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0