Lördag.

Jävlar, vad tidigt jag är uppe. I alla fall med tanke på när jag kom hem igår. Låg inte i min säng förens vid fyra i natt. Puuh. Men däremot var de inte ett dugg jobbigt att sitta barnvakt. Dom somnade efter en halvtimme och då låg jag bara och kollade på TV. Innan jag råkade somna och vaknade efter tre timmar, det vill säga. Lördag idag, varför går helgen så fort? Jag ska i alla fall på stan med pappa senare och sen kanske lite träning på det. Har däremot så sjukt ont i halsen och börjar bli snorig. Snälla, jag vill inte bli sjuk! Sen måste jag hinna med att plugga. Har ett av dom svåraste kursproven på tisdag, och klarar jag inte det så är jag ganska..körd, enkelt sagt.




Hörs senare ,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0