Lördag.

Bara så ni vet, jag lever. Eller okej, halva delen av mig lever. Det blev ju krogen igår. Kan inte säga annat än att det kändes greeeeeeeat! Vi var här först innan vi drog oss mot stan där det blev Plaza. Riktigt mycket folk faktiskt. Och kul som in iii! Dansgolvet i fyra timmar, känns en aning idag, kan jag säga er. Och gratisdrinkar for the win! Stackars helt okända killar som bara slängde upp kortet till oss tjejer. ;)Höhö. Nu har jag en favorit drink med. Pink Panther. Smakade i stort sett som jordgubbsmilkshake. Vilket å andra sidan kanske inte var bra det heller.. ;) Aemen, hade en riktigt rolig kväll! Pappa kom och hämtade oss efter tre så jag kom i säng fem imorse. Och på det tog vi ett litet släktkalas vid ett. Kändes strålande och så!

Nu ska jag ta och sova lite..


Packe & Benny.


Bea och Elin.



PUSSS!

Kommentarer
Postat av: natalie.

JAG VILL SE DIN OUTFIIIIT! :D:D:D:D:D

2009-03-29 @ 12:45:32
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0