Lördag.

Heey! Har precis kommit hem ifrån gymmet. Mina fina Malin och Karro var också där och biffade upp sig! ;) Höhö. Kvällen igår var urmys! Vi köpte massa gott för att sen gå och käka pizza. Sen åkte vi hem till Malin där vi satt och lyssnade på musik och pratade. Och vi får inte glömma att vi hade lite dansuppvisningar också. Har ni tur läggs dom upp här! Snygga var vi ju i vilket fall! Perfekt fredagskväll enligt mig. Blev en hel del pepptalk inför Kreta. Längtar något otroligt nu! En vecka i Grekland med fyra bästa vänner! Jag behöver nog inte ens fundera när jag säger att det kommer vara oförglömligt!!

Nu ska jag pysa till grannarna för att sitta barnvakt till sju. Resten av lördagskvällen är ännu oplanerad. I nödfall blir det Twilightboken..Malin, jag måste komma ur min nördperiod nu, eller hur? ;)

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, aa! :s :p

2009-03-07 @ 16:18:26
Postat av: hx

Tjenixen. Ni verkar ha det så mysigt ni tjejer,men var är killarna? Men det är klart man kan klara sig utan dom också.Förstår att ni alla längtar till Kreta, där har jag vart två gånger, helt underbart.Jamas.I dag haar även jag tränat.men jag håller mig ute i naturen eftersom jag har mina stavar med,svårt med dom inomhus(ha ha )Man blir alla fall genomsvettig så lite nytta gör de väl.Jaha du är barnvakt är det grannarna mittemot? Den grabben var för rolig härlig unge.Nu är nästan all snö borta så nu blir det snart golf igen .Ikväll blir det väl melodifestivalen,är inte jätteintresserad.sedan blir det Wallander och kanske ett glas rökitt.I morgon är det internationella kvinnodagen,undrar när det blir internationella mansdagen? Töntigt tycker . Hoppar över demonstrationen tror jag.Ha en skön kväll kram från m.....

2009-03-07 @ 17:00:45
Postat av: Sofia

DU, twilightboken behöver inte vara bara i nödfall :P

2009-03-08 @ 12:54:27
URL: http://sulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0