Måndag.

Snart ska jag gå över till grannarna och sitta barnvakt åt lille Troy. Egentligen är jag sjuk men, har redan tackat ja och dessutom mår jag bättre nu! Min dag har alltså spenderats liggande i sängen, men har faktiskt fått en hel del plugg gjort också. Helt omöjligt att vara sjuk nu för tiden, man tappar så sjukt mycket! Men imorgon hoppas jag att jag kan gå igen! :) Eller rättare sagt, jag måste gå imorgon. Hur många som helst som är sjuka just nu. Så, krya på er, alla sjuklingar! Annars gäller det för LHC ikväll. Vinna eller försvinna. Jag har bara en svag känsla av att dom förlorar och åker ut idag. På förlägning eller något sånt skit. What to do, what to do.

Nu väntar böckerna igen..

pusss!

Kommentarer
Postat av: hx

först får jag beklaga förlusten.Tråkigt hade varit bättre att Linköping hade gått vidare.Idag regnar det och blåser ganska mycket,så man får hålla sig inomhus.Hoppas du mår bättre.Har spelat två rundor golf det var kul.Den första krokusen har tittat upp i rabatten så det finns hopp om att det kommer en vår även i år och i väntan på den får du ha det gött.Kram från mormor.

2009-03-17 @ 10:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0